Zaprogramuj Przyszłość
57 filmów 171 wyświetleń Zaktualizowano 6 dni temu
„Zaprogramuj przyszłość” to 9 projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.2 Innowacyjnego rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej III Oś Cyfrowe kompetencje społeczeństwa Program operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Jest realizowany przez Fundację Orange, Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania oraz w NUTS szczecinecko-pyrzyckim w partnerstwie z Fundacją Netcamp. strona projektu: https://zaprogramujprzyszlosc.edu.pl/
1

#17 TIK, Interaktywne quizy i testy, prowadzenie: Marta Florkiewicz-Borkowska

2

# 17 Scratch, Scratchowe zasoby do nauki własnej - uczniów i nauczycieli, trener: Joanna Apanasewicz

3

#17, Roboty, Pomysł na matematyczny escape room, trenerka: Joanna Apanasewicz

4

#6, Scratch, Zmieniam się :) - zabawy bloczkami, kategoria wygląd, trenerka: Sylwia Milczarek

5

#6, Scratch Junior, Kategoria żółta, funkcja wiadomości. trenerka: Sylwia Milczarek

6

#40, Scratch, Animowana bajka z dialogami, trener: Michał Demski

7

#17, Offline, Cody Roby i inne gry na zajęciach z programowania, trenerka: Teresa Smoleń

8

#51, Scratch, Matematyka w Scratchu - dodawanie, odejmowanie, mnożenie, trener: Michał Demski

9

#51, Offline, Szybkie zabawy z kodowaniem, trenerka: Teresa Smoleń

10

#40, Scratch, Sterowanie kotem (duszkiem) za pomocą klawiszy (Labirynt), trenerka: Sylwia Milczarek

11

#40, TIK, Nieszablonowe prezentacje, trenerka: Marta Florkiewicz-Borkowska

12

# 40, Scratch, Pobawmy się matematyką - gry edukacyjne, trenerka: Agnieszka Rudzik-Sawicka

13

#55, Scratch, Animacje w Scratchu, trenerka: Joanna Apanasewicz

14

#55, Scratch Junior, Kółko, krzyżyk i inne znane, lubiane gry w juniorze, trenerka: Sylwia Milczarek

15

#55, Scratch, trenerka: Beata Zawisła

16

#6, Scratch, Proste, efektowne projekty z wykorzystaniem kamery, trenerka: Sylwia Milczarek

17

#64, Roboty, Dash i Dot pomocnikami w codziennych zabawach, trenerka: Teresa Smoleń

18

#64, Scratch Junior, Sceny w juniorze, trenerka: Sylwia Milczarek

19

#64, Roboty, Robotyczne ścieżki opowieści, trenerka: Sylwia Milczarek

20

#64, Scratch, Krokodylki :) czyli warunki i powtórzenia w programowaniu, trenerka: Sylwia Milczarek

21

#64, TIK, Interaktywne ćwiczenia i platformy edukacyjne - aktywna tablica, trenerka: Zyta Czechowska

22

#2, Roboty, Dashem malowane, aplikacja Blockly, trenerka: Sylwia Milczarek

23

#2, Scratch, Muzykowanie ze Scratchem, trener: Maciej Gołębiewski

24

#2, TIK, Narzędzia Google, kalendarz i formularze, trenerka: Joanna Apanasewicz

25

#17, TIK, Odwrócona lekcja TIK, trenerka: Marta Forkiewicz-Borkowska

26

#6, Offline, Szyfry, kody - jak uatrakcyjnić zajęcia, trenerka: Teresa Smoleń

27

#17, Scratch, Klonowanie - zabawy edukacyjne z wieloma postaciami, trenerka: Sylwia Milczarek

28

#6, TIK, Innowacje i projekty edukacyjne z wykorzystaniem TIK, trenerka: Zyta Czechowska

29

#46, Scratch Junior, Scratchowe opowieści, trenerka: Monika Walkowiak

30

#46, Offline, Golden Scratch - czyli gra na każdą lekcję ed. wczesn., trenerka: Joanna Apanasewicz

31

#46, Roboty, Dot i jego supermoce, trenerka: Teresa Smoleń

32

#46, TIK, Narzędzia Google w pracy nauczyciela, trenerka: Joanna Apanasewicz

33

#46, Roboty, Zdarzenia losowe w Blockly- Kto przewidzi co zrobi Dash?, trenerka: Sylwia Milczarek

34

#46, Scratch Junior, Powtarzam. przykłady budowania optymalnych skryptów, trenerka: Sylwia Milczarek

35

#51, Scratch, Zabawy z tłem, trenerka: Iwona Cugier

36

#46, TIK, Narzędzia Google w pracy nauczyciela, trenerka: Joanna Apanasewicz

37

#40, Roboty, Labirynty - jak Dash wykrywa przedmioty i przyjaciela Dota, trenerka: Sylwia Milczarek

38

#40, TIK, Teamsy i office 365, trener: Sławomir Baturo

39

#40, Scratch Junior, Pomysły na projekty, trenerka: Karolina Zioło

40

#51, Roboty, Aplikacja Wonder -algorytmy i ich implementacja w aplikacji, trenerka: Sylwia Milczarek

41

#51, TIK, Aplikacje na tablety/smartfony, w tym do nauki programowania, trenerka: Jolanta Majkowska

42

#64, TIK, Grafika cieszy -aplikacje do upiększania i udostępniania zdjęć, trenerka: Monika Walkowiak

43

#40, Offline, Projektujemy własną grę planszową, trenerka: Mariola Fik

44

#17, Scratch Junior, Wywołanie akcji oraz wykorzystanie nagrań, trenerka: Sylwia Milczarek

45

#17, Roboty, Współpracujemy - wędrówki Dasha i Dota po Polsce, Blockly, trenerka: Teresa Smoleń

46

#6, Makey Makey, Labirynty - czyli Steamowa lekcja, trenerka: Joanna Apanasewicz

47

#2, Makey Makey, Operacja z Makey Makey! Bawimy się w chirurgów, trenerka: Mariola Fik

48

#2, Scratch, Projekty tematyczne dotyczące kosmosu, trenerka: Joanna Apanasewicz

49

#17, SPE, Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi trenerka: Zyta Czechowska

50

#55, Makey Makey, Robimy Joysticki - z czego się da!, trenerka: Karolina Szychowska

51

#56, Scratch Junior, Proste gry matematyczne, trenerka: Joanna Apanasewicz

52

#56, Roboty, Aplikacja Blocklify - wprowadzenie i możliwości apki, trenerka: Sylwia Milczarek

53

#56, Makey Makey, Plakaty interaktywne z Makey Makey, trenerka: Joanna Apanasewicz

54

#56, Offline, Jak powstają aplikacja? Projektowanie aplikacji z dziećmi, trenerka: Mariola Fik

55

#55, TIK, Khan Academy i inne platformy do samodzielnej nauki, trener: Sławomir Baturo

56

#55, Roboty, Współpraca Dasha i Dota, trenerka: Teresa Smoleń

57

#55, TIK, Elektroniczne książeczki i komiksy, trenerka: Marta Florkiewicz-Borkowska